Wednesday, November 11, 2009

Tak Niaga Da...

Peh! dah 8 bulan tak tulis. Cuma update tang kiri kanan jer.
Lepas ni pada yang nak membeli HPA, saya memang tak dapat nak tolong belikan.
Kalau yang berminat nak jadi ahli, saya masih boleh tolong. Cuma ikut N3 sebelah kiri tu. Yang nak beli guna no ahli saya pun masih boleh. Boleh email saya. Saya cuma sempat bg info tentang produk HPA dan tempat nak beli barang2 HPA. Emm... harga barang-barang tu still harga customer (kalau ahli boleh dpt dalam 20%). So korang kenalah pandai matematik utk tau harga ahli. (senang jer tu).

At the same time, saya dealer nonaroguy dan amway. Tapi atas sebab-sebab tertentu, saya tak dapat bg info produk kat blog ni. Kalau nak beli dengan harga dealer, saya masih boleh bantu. Just email me. So, anggaplah saya dah stop niaga ek :).

Paling best, bila dapat xplore blog kengkawan. Kat sebelah kanan tu antara blog yg daku sempat list.

No comments:

Post a Comment