Saturday, February 27, 2010

Decoration Untuk Kanak-Kanak

Lately ni fikiran asyik mencari idea tentang decoration berkaitan bilik kanak-kanak, toilet kanak-kanak yang unik/menarik hiasannya, ruang khas yang boleh menarik minat kanak-kanak dan ruang dapur yang relevan untuk kanak-kanak (semestinya nak cantik gak). Yang susahnya, dalam masa sama aku nak terapkan nilai2 islamik dalam decoration tu.

Kalau ada yang boleh kongsi idea or bagi maklumat (samaada link ke, kedai or buku berkaitan or apa2 saje), aku memang appreciate sangat2. Kalau boleh, aku nak setelkan sebelum deliver ni. Sempat ke? Kalau tak, aku masih nak gunakannya selepas deliver ni. Harap-harap aku dapat ilham tu. Aku nak kongsi semua ni dengan moms lain gak dengan apa yang akan aku akan buat ni. Insya Allah....

No comments:

Post a Comment