Friday, January 14, 2011

Menang Hamper Johnson & Jonhson dari Mami & Baby

Haider suka sangat bila ayahnya bawak balik hadiah ni dulu

Hadiah yg pernah aku dapat tp tak sempat upload...

Last week aku beli majalah Mami & Baby. Majalah ni mmg agak lambat dari Pa & Ma yg selalu keluar 2 minggu lebih awal sebelum tiba bulan berikutnya. Lambat2 pun aku tetap beli macam biasa. Belek punya belek, aku menang lagi hamper. Last 2 month aku menang hamper Buds bernilai lebih RM200, kali ni hamper Johnson. Soalan yang encik suami tanya keluar dalam ruangan "bertanya bersama pakar". 

Tapi tulah, soalan tu ditanya pada Jun tahun lepas (masa anak masih ada masalah). Tapi takpe lah, yg penting soalan dah dijawab dan sekaligus menang hamper. ngeh! ngeh! ngeh! Anggap lah soalan tu untuk membantu parents lain yang mungkin ada masalah macam yang encik suami tanya tu. Tq Mami & baby.

No comments:

Post a Comment