Friday, December 23, 2011

Journey to Larrie...amik kasut free

 Kasut yang jadi pilihan aku. bolehlah buat pegi keje....very comfortable!

Bulan september lepas, aku joint contest harian metro. So, dapat voucher Larrie RM50 yang diumumkan dlm harian metro; kredit to suzie (nama aku yg no 12 tu). Baru minggu ni dpt claim voucher kat Fahrenheit 88 (sebelah pavilion). Aku hampir nak buang voucher tu ke TONG SAMPAH sbb tak tau nak ke sana. Peneman setia plak mcm tak minat dan sibuk. 
Mujur ada ofis mate yg nak ke sana. Lagi haru biru sbb dia pun tak tau. Waa...Nak selamat, naik monorel kat titiwangsa...
Mcm suzie ckp, kat situ blh amik apa saje kasut atau baju kita suka. Mmg best. Kesian kat ayuarjuna sbb dia alami nasib sebaliknya. Mujur dia complain.
Harga kasut tu RM69.92. So, aku tambah RM19.90 lagi. Tu pun sponsor by nuffnang (dpt 1st payment RM52). maklum ler...aku tak la aktif sgt berblogging ni.
Thanx zai sbb temankan. dari ke tong sampah, sampai gak voucher tu ke kedai larrie :)

Sempat bergambar depan Fahrenheit sebelum masuk kedai kasut nun
 Cantik bear tu :). kehkeh...
Aku sendiri tak tau kat sini byk giant bear yg berwarna-warni mengikut negara. Cantik plak. Padahal belakang lot 10 tu jer.
Lepas tangkap sepasang kasut, apa lagi. Aku posing dpn kedai larrie tu jugak.

No comments:

Post a Comment