Tuesday, March 13, 2012

Jangan lupa tuntut hadiah kalau beli susu ni sebab kat pack tak tulis

 Antara bekas yang aku dapat
Aku try letak susu dalam bekas ni, comel plak.

Ahad lepas aku beli dutchlady 456 yang 1kg kat speedmart 99. Aku beli tak banyak, 5 kampit jer (sebab stok jenis biasa dah abis, yang berlambak-lambak coklat jer atas rak tu) . Aku tengok ada promotion "undi 3 kisah bijak" tu. Masa bayar, cashier bagi 5 ketul airtight container dutchlady. Besar gak. Sukanya aku...tapi xde lah aku ambik semua. Aku ambik dua dan selebihnya bagi kat babysitter. Kalau ada lagi, ingat nak sambar lagi (sifat tamak dah mula menjalar). 

Cuma yang musykil, ramai yang cakap tak dapat masa beli susu yang ada label promotion ni. Ye lah, kat susu tu tak cakap apa-apa hadiah percuma pun. Jadi, tak mustahil tokei kedai boleh sapu (dah mula buat spekulasi lah plak). Nak-nak kat giant, biasanya hadiah kena claim kat kaunter hadiah. Kalau kat resit pun xde cop "percuma", apa nak di claim nya. Hopefully, sape2 yang beli susu yang ada label promotion ni, jangan lupa claim free airtight container ni. Susah sangat, terjah jer mana-mana speedmart 99. 

No comments:

Post a Comment