Sunday, October 20, 2013

Hadiah gown english cotton



Pagi tadi bila aku bukak blog G.A aku, aku tengok result G.A dari GreenApricot.Fashion dah kluar.
Waaa....nama aku naik (nombor 54 nombor bertuah kali ni). Hadiah dia sangat best, boleh pilih kain yang kita nak (dia bagi 4 corak) dan dia akan jahitkan. Sebagai 2nd winner, aku dapat buat untuk anak 2-4 tahun sahaja. So, aku email pada dia kalau-kalau boleh tambah duit untuk buat gown si kakak berumur 7 tahun (tapi badan dia macam 4-5 tahun je. Baju kurung pon boleh tapi aku pilih untuk buat gown biasa je.

Ni kain pilihan kakak sendiri. Ada gak corak bunga ros english tu tapi dah biasa sangat. So, cari sikit kelainan corak. Ok tak?

G.A ni aku joint kalau dah boring dan xde idea nak buat contest. Padahal cik siggy punya berlambak tunggu untuk diconteng. Tp no idea ler....kepala tepu. Huhu....

2 comments: