Tuesday, October 1, 2013

Sukan Anak 2013

 Wardatul get ready sebelum sukan Sekolah Damansara Damai 1 mula
 Senyum memanjang anak pompuan aku ni time bergambar
 Wardatul selepas mengambil gula-gula dari dalam tepung. Muka dah macam tepung gomak gamaknya. Hihihhh
 Hanya mapu dapat tempat ke-3
 Ni plak Haider punya hari sukan. Dia nampak excited masa cikgu PASTI pakaikan tanda rumah sukan
 Disebabkan datang lewat sikit, sila duduk kat belakang sekali ye.
 Masa sesi bacaan ikrar dan doa, aku suka tengok budak comel ni yang petah sangat. Tapi, nape aku amik gambar dari belakang? huhu...
 Tengah get ready untuk menari. Sayangnya video tu terpadam plak. Hangin aku wei...
2 Tadika PASTI bergabung untuk sukan
Maintain gitu Haider bawak bola
 Haider dapat tempat pertama untuk acara bawa bola dalam sudu. Hadiah disampaikan oleh ustaz.... (aku lupa nama dia)
Aku lupa apa dia sukan yg lagi satu. Sebab sukan lagi satu tu dia buat masa hari lain. So, dapatlah 2 hadiah.

Aku 1st time hantar anak ke tadika PASTI. Haider agak lambat masuk tadika, bulan Jun baru masuk atas sebab-sebab tertentu. Insya Allah tahun depan aku masih nak teruskan Haider kat tadika ni. Masa hari sukan, tadika PASTI sediakan makanan untuk tetamu yang datang sampai dah tak termakan dah. Macam kat cafe plak aku rasa coz pilih la apa pon nak makan. Dari kuih-muih, sate, sampai makanan berat lain. Kalau tadika swasta lain, sendiri sediakan makan. Paling tak pon, dapat kuih seketul. Tapi still ok dari takde langsung. Sampaikan Wardatul tegur, sekolah dia dulu tak macam ni. Sukan yang sederhana tapi meriah. Hadiah biasa-biasa tapi dikongsi sorang sikit :)

No comments:

Post a Comment